woensdag 14 juli 2010

Genieten

Tjonge, wat een heftige tijd achter de rug. En wat volgt nog?
Eerst een relatie van 10 maanden die toch vrij abrupt eindigt, gevolgd door een ongekende tijd van feesten, een heerlijke nieuwe deerne ontmoeten, voetbalwedstrijden kijken, feesten, muziekfestivals bijwonen, feesten, in contact komen met nieuwe vrienden, genieten, oja, werken (niet dat dat ongekend is) en had ik al feesten gezegd?
Tja, je zou medelijden met me krijgen. Maar dat hoeft niet hoor. Ik sla me er wel doorheen.

6 opmerkingen:

  1. Richie Sambora14 juli 2010 om 22:13

    Hmmm, dus dat feesten is wel het belangrijkst :)

    Ja, hap maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, gewoon blijven feesten, je hebt het verdiend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, polders. Maar bedankt voor het compliment. Hoewel, ding?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, om even een spreekwoord te verkrachten :)
    Ook al was het de vrouw die de vlieg ving, het is en blijft een ding. Huh?????

    Hoezo compliment voor jou Hidde????

    Jaa, jij bent ook een lekker ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo.. de love letters spatten zowaar van mijn scherm..

    BeantwoordenVerwijderen