zondag 30 mei 2010

Zucht

Wat kan het leven toch bizar zijn.
Zo denk je zekerheid te hebben, zo is het verdwenen.

In mei is het weer toch altijd aangenaam? Heb er nog weinig van gemerkt. Wel een flauw zonnetje, maar de temperaturen laten te wensen over. En dan nu ook nog regen. Wel goed voor de tuin, dat dan weer wel.
Dus ik besteed mijn tijd nuttig, boek lezen, wat rommelen op Hyves met een profielfoto en maar een blogje schrijven. En voor de rest maar wat bankhangen. Morgen een vrije dag, dan ga ik echt nuttige dingen doen. En oja, ik moet ook weer eens gaan sporten. Morgen?
Maar he, het leven is mooi. Ik weet het, ben nu alleen even op zoek naar die slingers.

3 opmerkingen:

  1. Je vind de slingers vast wel weer, ergens in een of andere doos. Je "nieuwe"profielfoto is al een stuk beter dan die van hedenmorgen, jeetje was dat wakker worden. Sterkte met het leven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog wel ergens slingers in een hoedendoos...

    Die mag je ook wel ff lenen hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Blondie Power: graag! Kan wel wat vrolijkheid gebruiken. Nu je het zegt: ik heb ergens nog wel van die oranje. Komt mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen